• يکشنبه ٢٨ آبان ١٤٠٢-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٣٨
پیرهادی تذکر داد:5-193

لزوم بررسی وضعیت کسر مالیات از حقوق کارکنان شهرداری تهران/ مسئله غزه ماهیت امریکا را برای جهان روشن تر کرد

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ضرورت اجرای قانون در ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران وجود دارد؛ از کاهش حقوق کارکنان به دلیل کسر مالیات، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، روز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها را تبریک گفت و اظهار داشت: روز پرستار را به همه پرستارانی که امروز در سخت ترین شرایط در خط مقدم جانبخشی و ایثار به همه انسان ها در بیمارستان ها و درمانگاه ها مشغول خدمت هستند؛ تبریک می گویم.
وی، همچنین این روز را به پرستارانی که امروز با سخت ترین شرایط با کمبود ها و مشکلات، خدمات ارائه می کنند و به پرستارانی که در شرکت شهر سالم مشغول خدمت هستند، تبریک گفت.
پیرهادی با یادآوری مسئله غزه، اظهار داشت: سلام و درود می‌فرستم بر پرستارانی که در بیمارستان های غزه که در زیر بمبماران های رژیم غاصب، اشغالگر و سفاک اسرائیل؛ عاشقانه و ایثارگرانه به بیماران و کودکان و زخمی ها، خدمت می کنند و جانشان را در کنار آنها از دست می دهند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: به دنیا گوشزد می کنیم مخصوصاً کشورهایی که داعیه دار حقوق بشر بودند و دم از حقوق بشر می زدند، پاسخ دهند در کجای دنیا بیمارستان و پرستار و پزشک را هدف حمله قرار می دهند؟ فجیع ترین و جنایت کار ترین کار، کشتن پزشکان و پرستاران بیمارستان ها است و این جنایتها امروزه در غزه انجام می شود.
پیرهادی با بیان اینکه، دنیا چه زمانی در برابر جنایتها در غزه، بیدار می شود، اظهار داشت: کشورهای اروپایی امروز خود را نشان داده اند؛ ماهیت آمریکا هم روشن بود و امروز این ماهیت برای آنها که خواب بودند نیز روشن تر شد.
وی ادامه داد: وضعیت حقوق بشر در دنیا کجاست و به کجا پیش می رویم؟ 
پیرهادی در ادامه سخنان خود؛ با اشاره به وضعیت حقوق کارکنان شهردای تهران تاکید کرد: بیش از 20 سال است که با همکاران و پرسنل شهردای تهران مراوده دارم و مشكلات آنها را ميشناسم؛ بعد از کسر مالیات مضاعفی ‌که صورت گرفته پرسنل ناراحت هستند، موضوع مالیاتی و کسری که ایجاد شده به صورت اساسی، باید بررسی شود.
وی تأکید کرد: موضوع ما ترمیم حقوق کارکنان بود اما نمیدانم چرا به کاهش حقوق رسید؟!
پیرهادی خواستار رسیدگی به این موضوع شد و تأکید کرد که وضعیت بین پرسنل، وضعیت خوبی نیست و حتماً باید موضوع ترمیم حقوق در خصوص پرسنل صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه برای سیستم کارمندی و همکاران شهرداری نگران هستم؛ تأکید کرد: اگر برای این موضوع فکری نکنیم، در آینده با مشکلات عدیده مواجه خواهید شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: